A les girafes ens agrada molt enfilar-nos a tot arreu i ja comencem a posar-nos drets amb ajuda així que varem preparar una sessió de psicomotricitat amb coixins i el mòduls de fusta on ens haviem d'enfilar per tal d'agafar els coixins i va ser tot un èxit!!

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
No hay comentarios:
Publicar un comentario